Какво стои зад успехите на Топ WebSites китайски
Baidu.com (baidu.com): Водещият китайски език за търсене на двигателя, предвижда "опростена и надеждна" търси опит, силни в китайския език и мултимедийно съдържание, включително MP3 музика и филми, първите, които предлагат WAP и PDA мобилни търсене в Китай.
Baidu.com е класирана на # 7 в света, според тримесечния ранглиста трафик Alexa. Времето, прекарано в типичен посещение на обекта е приблизително тринадесетминута, с 33 секунди за изпълнение на отделните показване на страница. В сравнение със средните стойности интернет, на сайта жалби повече за азиатците. Сайтът е в "搜索 引擎" категория на уеб сайтове. Baidu.com е на линия за повече от единадесет години.
Второто място китайски според Alexa класиране е QQ.COM който е в Китай най-големите и най-използваните Интернет портал на услуги, собственост на Tencent, Inc, създадена през ноември 1998 година. В момента, Tencent се стреми дейността на стратегическата цел за предоставяне на потребителите и с "едно гише" онлайн услуги живот ". Tencent комуникации и обмен на информация услуги включват QQ.com, QQ Instant Messenger, QQ Mail, и търсачката Сосо. Свързани с тежко използваните функции като форуми, чат стаи и QQ група, Qzone Tencent е е превърнала в най-голямата лична Китай интернет пространството. Тези услуги насърчи взаимодействието между група и споделянето на ресурси. Virtual продукти са успели да предоставят забавление и опции за персонализиране на потребителите. Мобилни телефони могат да се възползват от редица добавена стойност безжични услуги. Tencent е PaiPai.com е C2C он-лайн пазаруване платформа, която интегрира в други platforms.As Tencent е общност на 30 Юни 2009 година, броят на регистрираните потребители QQ незабавни съобщения е достигнал 990,0 млн. евро. Активни потребители преброиха по 448.0 млн. евро. Връх конкурентни потребители са достигнали 61.30 млн. евро. QQ игри платформа брои около 6,2 милиона потребители едновременно он-лайн. QQ.com се превърна в Китай най-посещавания интернет портал уебсайт. PaiPai.com също се превърна в Китай вторият по големина интернет платформа за пазаруване.
Qq.com има три месеца, глобалното движение Алекса ранг на 10, както и търсачките се отнасят около 6% от посещенията на сайта. Сайтът принадлежи към "门户 网站" категория. Обектът е на линия за най-малко петнадесет години. В сравнение с общата популация, интернет, QQ.COM обжалване повече за азиатци
Sina.com.cn има три месеца, глобалното движение Алекса ранг на 13, и посетители да го видите средно 10,1 отделни страници на ден. Този сайт е на линия за най-малко дванадесет години. Sina.com.cn могат да бъдат намерени в "新闻" категория. Фракцията на посещения на място, посочени от търсещите машини е около 14%.
No comments:
Post a Comment