През 1983 г. U. С. флот "и Службата на Военноморска изследвания (ONR), а по-късно Службата на Военноморска технологии (ONT), получи $ 2,8 милиона DSL за изграждане на революционна система за изследване превозно средство наречен Argo / Джейсън. Първата фаза на развитие, който беше усилието изграждането на системата за търсене Арго, едно теглено превозно средство, оборудвано с ниска осветеност камери ниво телевизия и способни да работят на дълбочина от 20.000 метра. Argo е тествана успешно през лятото на 1985 г. Титаник сайт, в откриването на луксозен РЕЗУЛТАТ на подложка.
Тестване на прототип Джейсън превозно средство, с дистанционно управление, много по-малки или връзват превозно средство на име Джейсън младши, и изграждане на оптична система за обработка за използване в дълбоко море, е голямо предизвикателство през 1986 година. Оптични кабели, въпреки че често днес, не са били в употреба в дълбоки води, и се изисква значителен напредък инженерство. Традиционните коаксиален кабел unlikable с ограничен трафик, оптични кабели позволяват предаване на огромни количества цвят образи, други данни и захранване. Никой не може успешно експлоатира ROV HAD в много дълбоки води, които обикновено се използват за оптична система тел като този в морските дълбини.
Оригиналът след пенсиониран Джейсън беше десет години успешна работа през 2002 г. и замени с настоящата Джейсън, способна да достигне до дълбините на 6,500 м (21,320 фута). Това превозно средство, в момента в морето, в западната част на Тихия, е част от U. С. Deep инструмент Националната управлява от потъването WHOI за общността океан американски изследвания.
Подобренията на превозното средство включват електроника Няколко подобрения и добавяне на целевата система акустика, която дава възможност AMPS да излъчва звуци, свързани с работна подводница, Подобряване на реализъм на обучението цел да Представено единици ASW. Акустичната цел е искане, Джонстън казва: "Тъй като ASW екипажи, за да намерите и използване sonobuoys да следите позиция подводницата. С инсталирането на тези подобрения, те ще имат не само за обучение чрез визуални и радари за откриване на повърхността, но също така използването на sonobuoys и други системи за акустични. Така кучето AMPS представи един по-реалистична цел от повишаване близо до повърхността перископ STI за няколко минути, като на екипажа ASW Възможността да се огледа за превозни средства с радар, а след това потапяне, давайки им акустични перспектива. "Джонстън допълни, че Няколко повторения на този вид упражнения може да се постигне, симулиращи подводница дейност в крайбрежни района.
До ноември 2001 г., приемане тестване е свършено, и превозното средство е получено от PMRF. Потребители обучен персонал разделение на ITT След това, което е изпълнител компанията използва от съоръжението, което експлоатира и поддържа впоследствие AMPS. След приемане, PMRF задавани да има надграждане работа на превозното средство. "Първото нещо, което направихме бе да се подобри дизайна на електроника чрез рационализиране на кабели и поставяне на оборудване," Джонстън. "Направихме това, за подобряване на обслужване, което прави поддръжката на уреда много по-лесно. Поддържането техници можете лесно да намерите повече проблеми контролно-пропускателни пунктове, следи окабеляване, и да замени дефектните компоненти и сензори. Компоненти бяха пренаредени и екранирани за свеждане до минимум електромагнитни смущения и борса. Ние също построен допълнителен набор от електроника, така че в случай на проблем на борда, цялата електроника септември може да бъде заменен с резервен комплект, AMPS Минимизиране престой. Докато AMPS е онлайн, техници ремонт на електронни проблем куче офлайн. "Новото електроника са били построени по договор с EG & G и тествани за съответствие в Уест Оперативна кодекс Bethesda в лабораторията електроника пространство е 5300.
Източници:
No comments:
Post a Comment