Në mars 1925, popullore-Mekanikë paraqiti një risi të quajtur "anija rotor," shpikur nga inxhinier gjerman Flettner Anton. I anijes u përshëndetën si "të parë të zhvillimit të ri në anije me vela që nga drejtuesit më të hershme zbuluar ata mund të shfrytëzojë fuqinë e erës së." Paraqiti Buckau, i pari i anijeve rotor, dy kullat uritur të çelikut, 10 ft në diametër dhe 65 ft . gjatë, hipur mbi pivots powered by 9-HP motors. Kullat përdoren efektin-era rryma Magnus arritja e një cilindër me rotacion ushtrojë një forcë afërsisht në kënde të drejtë me drejtimin e erës. Pas një jumpstart fillestar nga motorët, mocioni cilindër të shkaktuar në anije për të avancuar, PM raportuar. Designers e saj pretendoi anije me vela anijet kaloi tjera, si dhe steamers mallrave. Ideja themelore ishte që të përdorë efektin Magnus.
Pas përfundimit të gjykimeve të tij, Buckau përcaktuara në udhëtimin e saj të parë në shkurt 1925, nga Danzig në Skoci nëpër Detin e Veriut. Rotors arriti të përballoj edhe motit stormiest, dhe anija mund të rotorit, dmth litar lundrojnë në erë në 20-30 gradë, ndërsa anije me litarë origjinale e saj nuk mund të lundrojnë litar më afër se 45 gradë të erës. Më shumë se 80 vjet pas lindjes së anijes rotorit dhe vdekjen-motorët më të dëshmuar praktike në atë kohë-inxhinierë janë në kërkim të metodave moderne të shfrytëzimit të erërave për të çuar anijet e mallrave.
Shumica anijet helikë kemi një sistem me një motor elektrik i cili lejon filluar ndalimin apo fillestar i rotorit duke marinar. Kjo lejon marinar për të kontrolluar RPM rotor dhe drejtimin e tjerr. Megjithatë, e cila u quajt Buckau si Baden Baden u shkatërruar në një stuhi Karaibe në vitin 1930. Më vonë, ai ndërtoi shumë Ship avancuar Rotor e cila është përdorur edhe sot.
E-Ship 1 nga 'Enercon ", një nga kompanitë udhëheqëse në botë në sektorin e energjisë nga era nga Gjermania. E-Ship 1 përdor energjinë e erës për të shkurtuar shpenzimet e karburantit dhe gjithashtu ndihmon për të reduktuar emetimet. Ndryshe nga Beluga Skysail e cila përdor një parasail të madh, E-Ship 1 përdor katër 25 metër gjigande të lartë, 4 metër në diametër, me rotacion, rotors vertikale vela metalike pozicionuar dy ballë dhe dy aft për të shfrytëzuar energjinë e erës. E-Ship 1 është dizajnuar për të shkurtuar shpenzimet e karburantit me 30 për qind.
Të dhënat teknike të anijes E-1:
Length: 130 metra
Gjerësia: 22,5 metra
Draught: 6-9 metra
Tonazhit: 10,500 tdw / 9,700 tdw
Speed: 17.5 nyje
Fuqia: 2 x 3.500 kW
Vibratea byk kur kulla rrotullohet në disa qindra rpm, dhe bolting në një mbajtëse do të ndalet dridhje. Tani, me çmimet e naftës deri, anija Efekt Magnus është kthyer. Hartimin e saj ka punuar për anijet e të gjitha klasat, dhe testet e kanë provuar efektivitetin instrumented të pajisjes së. Dita e windship rotorit-asistuar në fund mund të jetë në dorë.
Pastaj erdhi Shkruani Bergeson, një arkitekt detare me një diplomë nga MIT, i cili kishte kaluar jetën e tij në industrinë e ndërtimit të anijeve, mbikëqyrjen e prodhimit të nëndetëseve bërthamore për General Dynamics dhe funksionimin si menaxher i përgjithshëm i dy shipyards të mëdha. Në vitin 1979 ai formoi Ship Wind për të promovuar ide dhe, si projekti i parë e tij të mëdha, ndërmori një studim të pushtetit në lundrim për Administratën Detare të SHBA.
Bergeson vënë re se, pavarësisht faktit se anija helikë Flettner të punuar dhe të paktën një anije të tjera të rotorit hyri në shërbimin komercial, ideja gradualisht vdiq. "Industrinë e anijeve nuk u kujdes për kursim të energjisë", tha Bergeson. "Oil ishte një monedhë një fuçi dhe ishte zëvendësuar qymyr. Dhe në atë kohë u kthye në aeroplanët Flettner dizajnimin.
Bergeson vënë teorinë e tij në provë në vitin 1981. Ai projektuar një anije me vela 3000 këmbë katrore për 3100-ton Lace anije vdekur peshë Mini, një anije mallrash që veprojnë në caribean nga New Orleans. Llogaritjet e tij tregoi se kursimet e karburantit do mesatarisht rreth 20 për qind. Pas 18 muaj të funksionimit, pronari i anijes publikuar rezultatet aktuale. Kursimeve kishte qenë një kënaqshme për qind 24.
Burimet:
No comments:
Post a Comment