Пестене на енергия и вятър задвижвани ротор кораби
През март 1925 г., Popular Механика черта една иновация, наречена "ротор кораб", изобретен от германския инженер Антон Flettner. Корабът е приветстван като "първото ново развитие в ветроходни кораби, тъй като ранните мореплаватели открили, те биха могли да използват силата на вятъра." Buckau, първият на ротора кораби, включени две кухи кули на стомана, 10 фута в диаметър и 65 фута висок, монтирани върху завърта захранва от 9-к.с. двигатели. Кулите използвани Магнус ефект вятър течения поразителен въртящ се цилиндър се упражни сила приблизително под прав ъгъл спрямо посоката на вятъра. След първоначален "Летящ старт от двигателите, движение на цилиндъра, причинени на кораба да аванс, PM. Нейните дизайнери твърдят кораба изпревари други кораби, плаващи както и товарни параходи. Основната идея е да се използва ефекта на Магнус.
След завършване на нейните изпитания, на Buckau на първото си пътуване през февруари 1925 г., от Данциг в Шотландия през Северно море. Роторите успяха да издържат дори на stormiest време и на ротора кораб може да халс, т.е. платно по посока на вятъра при 20-30 градуса, а на кораба с първоначалната си монтирам платно не може да халс по-близо от 45 градуса на вятъра. Повече от 80 години след раждането на ротора и смъртта на кораба двигатели се оказа най-практически в момента инженери търсене на съвременни методи за овладяване на вятър за задвижване на товарни кораби.
Най-ротор кораби имат система с електрически двигател, който дава възможност за спиране или първоначалното стартиране на ротора от моряк. Това позволява на моряк за контрол RPM ротора и посоката на въртене. Въпреки това, който е преименуван в Баден Баден Buckau има разрушен в буря на Карибите през 1930 г.. По-късно той построява много напреднали Ротор кораб, който се използва дори и днес.
E-Ship 1 от Enercon ", една от водещите компании в света в сектора на вятърната енергия от Германия. E-Ship 1 използва вятърна енергия, за да намали разходите за гориво и също така помага за намаляване на емисиите. За разлика от Beluga Skysail, който използва огромна парасейлинг, E-Ship 1 използва четири гигант с височина 25 метра, 4 метра в диаметър, въртящи се вертикални метални ротори ветроходство разположени две напред и две назад за улавяне на енергия от вятъра. E-Ship 1 е проектирана да намали разходите за гориво с 30 на сто.
Технически данни на E-Ship 1:
Дължина: 130 метра
Ширина: 22,5 м
Газене: 6-9 метра
Тонаж: 10,500 TDW / 9,700 TDW
Скорост: 17,5 възла
Мощност: 2 х 3500 кВт
Корпусът vibratea, когато кулата се върти няколкостотин оборота в минута, и болтове в една скоба ще спре вибрация. Сега, с цените на петрола нагоре, Ефект Магнус кораб се завръща. Дизайнът му е работил за кораби от всички класове, както и апаратурата тестове са доказали ефективността на устройството. В деня на ротора с помощта на windship може най-сетне да бъдат под ръка.
Тогава дойде Enter Bergeson, военноморски архитект с една степен от Масачузетския технологичен институт, който е прекарал живота си в корабостроителната индустрия, надзора на производството на ядрени подводници за General Dynamics и функционира като генерален мениджър на две основни корабостроителници. През 1979 г. той формира Ship вятър да популяризира идеята и първия си голям проект, предприе проучване на платното власт за САЩ Морска администрация.
Bergeson забелязах, че въпреки факта, че ротор кораб Flettner работи и най-малко един друг ротор кораб влезе в търговска услуга, идеята постепенно умира. "Корабна индустрия не го било грижа за пестене на енергия", каза Bergeson. "Oil е стотинка за барел и е замяна на въглища. А за това време Flettner, се обърна към проектирането на самолети.
Bergeson теорията си на тест през 1981 година. Той е проектирал 3000 квадратни платна подножието на 3100-тонен кораб за мъртъв тегло Дантели Mini, товарен кораб, който работи в Caribean на Ню Орлиънс. Неговите изчисления показват, че икономията на гориво ще бъдат средно около 20%. След 18 месеца работа, собственик на кораба публикува действителните резултати. Спестявания са били задоволяване на 24%.
Източници:
През март 1925 г., Popular Механика черта една иновация, наречена "ротор кораб", изобретен от германския инженер Антон Flettner. Корабът е приветстван като "първото ново развитие в ветроходни кораби, тъй като ранните мореплаватели открили, те биха могли да използват силата на вятъра." Buckau, първият на ротора кораби, включени две кухи кули на стомана, 10 фута в диаметър и 65 фута висок, монтирани върху завърта захранва от 9-к.с. двигатели. Кулите използвани Магнус ефект вятър течения поразителен въртящ се цилиндър се упражни сила приблизително под прав ъгъл спрямо посоката на вятъра. След първоначален "Летящ старт от двигателите, движение на цилиндъра, причинени на кораба да аванс, PM. Нейните дизайнери твърдят кораба изпревари други кораби, плаващи както и товарни параходи. Основната идея е да се използва ефекта на Магнус.
След завършване на нейните изпитания, на Buckau на първото си пътуване през февруари 1925 г., от Данциг в Шотландия през Северно море. Роторите успяха да издържат дори на stormiest време и на ротора кораб може да халс, т.е. платно по посока на вятъра при 20-30 градуса, а на кораба с първоначалната си монтирам платно не може да халс по-близо от 45 градуса на вятъра. Повече от 80 години след раждането на ротора и смъртта на кораба двигатели се оказа най-практически в момента инженери търсене на съвременни методи за овладяване на вятър за задвижване на товарни кораби.
Най-ротор кораби имат система с електрически двигател, който дава възможност за спиране или първоначалното стартиране на ротора от моряк. Това позволява на моряк за контрол RPM ротора и посоката на въртене. Въпреки това, който е преименуван в Баден Баден Buckau има разрушен в буря на Карибите през 1930 г.. По-късно той построява много напреднали Ротор кораб, който се използва дори и днес.
E-Ship 1 от Enercon ", една от водещите компании в света в сектора на вятърната енергия от Германия. E-Ship 1 използва вятърна енергия, за да намали разходите за гориво и също така помага за намаляване на емисиите. За разлика от Beluga Skysail, който използва огромна парасейлинг, E-Ship 1 използва четири гигант с височина 25 метра, 4 метра в диаметър, въртящи се вертикални метални ротори ветроходство разположени две напред и две назад за улавяне на енергия от вятъра. E-Ship 1 е проектирана да намали разходите за гориво с 30 на сто.
Технически данни на E-Ship 1:
Дължина: 130 метра
Ширина: 22,5 м
Газене: 6-9 метра
Тонаж: 10,500 TDW / 9,700 TDW
Скорост: 17,5 възла
Мощност: 2 х 3500 кВт
Корпусът vibratea, когато кулата се върти няколкостотин оборота в минута, и болтове в една скоба ще спре вибрация. Сега, с цените на петрола нагоре, Ефект Магнус кораб се завръща. Дизайнът му е работил за кораби от всички класове, както и апаратурата тестове са доказали ефективността на устройството. В деня на ротора с помощта на windship може най-сетне да бъдат под ръка.
Тогава дойде Enter Bergeson, военноморски архитект с една степен от Масачузетския технологичен институт, който е прекарал живота си в корабостроителната индустрия, надзора на производството на ядрени подводници за General Dynamics и функционира като генерален мениджър на две основни корабостроителници. През 1979 г. той формира Ship вятър да популяризира идеята и първия си голям проект, предприе проучване на платното власт за САЩ Морска администрация.
Bergeson забелязах, че въпреки факта, че ротор кораб Flettner работи и най-малко един друг ротор кораб влезе в търговска услуга, идеята постепенно умира. "Корабна индустрия не го било грижа за пестене на енергия", каза Bergeson. "Oil е стотинка за барел и е замяна на въглища. А за това време Flettner, се обърна към проектирането на самолети.
Bergeson теорията си на тест през 1981 година. Той е проектирал 3000 квадратни платна подножието на 3100-тонен кораб за мъртъв тегло Дантели Mini, товарен кораб, който работи в Caribean на Ню Орлиънс. Неговите изчисления показват, че икономията на гориво ще бъдат средно около 20%. След 18 месеца работа, собственик на кораба публикува действителните резултати. Спестявания са били задоволяване на 24%.
Източници:
No comments:
Post a Comment