Sunday, September 30, 2012

μετά από τέσσερα χρόνια μείωση της ζήτησης και των κερδών, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων της Ευρώπης πρέπει να αναδιαρθρώσει ή να παγιώσει


μετά από τέσσερα χρόνια μείωση της ζήτησης και των κερδών, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων της Ευρώπης πρέπει να αναδιαρθρώσει ή να παγιώσει

Σε μια συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου της ACEA ομάδα λόμπι της Ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας, τα αφεντικά της Volkswagen, Daimler, BMW, PSA / Peugeot-Citroen, Renault, Fiat και η Opel αποφάσισε ότι ήταν καιρός να συζητήσουμε τον ελέφαντα στο δωμάτιο: το κλείσιμο εργοστασίων.

Η σκληρή αλήθεια είναι ότι μετά από τέσσερα χρόνια η μείωση της ζήτησης και των κερδών, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων της Ευρώπης δεν έχουν ακόμα να αναδιαρθρώσει ή να παγιώσει. Πολλά εργοστάσια λειτουργούν σε μερική ικανότητα - εκτίμηση των αναλυτών αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν περικόψει περίπου 3 εκατομμύρια αυτοκίνητα, ή 20 τοις εκατό, από τις γραμμές παραγωγής τους - ακόμα και οι παραγωγοί προσπαθούν να πωλήσουν τα εμπορεύματά τους.

Γερμανία, Γαλλία, Βρετανία και άλλες χώρες που προσφέρονται περίπου 30 δισ. ευρώ σε χρηματοδότηση και κίνητρα για τις επιχειρήσεις και τους αγοραστές αυτοκινήτων να στηρίξουν μια βιομηχανία από τις οποίες 12 εκατομμύρια οικογένειες εξαρτώνται για την επιβίωσή τους. Αλλά υπήρχε μια εμφανή έλλειψη πίεσης για τις επιχειρήσεις στην αναδιάρθρωση ή τη συγχώνευση - οι κυβερνήσεις μάχονται την οικονομική κρίση δεν θέλουν να έχουν να αντιμετωπίσουν ακόμη περισσότερες απώλειες θέσεων εργασίας. Στη Γαλλία η κυβέρνηση του απένειμε ρητά τα χρήματα με την προϋπόθεση ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες της δεν κλείσει οποιαδήποτε φυτά.

Σε αντίθεση οι Αμερικανοί κατασκευαστές αυτοκινήτων αναγκάστηκαν να αναμορφώσει τις επιχειρήσεις τους σε αντάλλαγμα για τη μαζική 81 δισεκατομμυρίων δολαρίων πακέτο διάσωσης τους, όταν η Chrysler και η General Motors υποστηρίχθηκαν μέσω της πτώχευσης.

Αλλά, εάν η αμερικανική βιομηχανία έχει ισχυρή ανάκαμψη, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων της Ευρώπης έχουν λυθεί με. Μερικοί, όπως γερμανικές επιχειρήσεις BMW, η Mercedes-Benz και η Volkswagen, απολαμβάνουν μεγάλα κέρδη στο πίσω μέρος της ζήτησης των premium μοντέλων. Άλλοι - Peugeot, η Fiat και η Opel της GM - έχουν αγωνιστεί. Πολλά εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό στις εκπτώσεις, συνεχίζουμε να χρηματοδοτούμε τις μειώσεις των τιμών που έχει συσταθεί αρχικά ως χρηματικά κίνητρα της κυβέρνησης για τους νέους αγοραστές. Εκπτώσεις στη Γερμανία και την Ιταλία έφτασε σε ένα μοναδικό ρεκόρ το Μάρτιο του 30 τοις εκατό από την τιμή αυτοκόλλητο.

Έτσι δεν αποτελεί έκπληξη ότι πολλοί στον κλάδο έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι η λύση είναι να κλείσει κάποια από τα 187 εργοστάσια αυτοκινήτων στην ΕΕ, τη Ρωσία και την Τουρκία.

Μια ομάδα πολιτικής ονομασία CARS 21, η οποία συγκεντρώνει τους υπουργούς από τα κράτη μέλη της ΕΕ, στελέχη αυτοκινήτων, επίτροποι της ΕΕ, καθώς και εκπροσώπων των συνδικαλιστικών οργανώσεων, υποστηρίζει επίσης την άποψη για την υποστήριξη της ΕΕ και συνέταξε μια σειρά από προτάσεις. Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ηνωμένο Βασίλειο και την Ισπανία - όπου το πρόβλημα της πλεονάζουσας παραγωγικής ικανότητας είναι χειρότερο - είναι πιθανό να υποδεχθεί την αναγνώριση από την ΕΕ ότι η αυτοκινητοβιομηχανία είναι σε κρίση, δεδομένου ότι θα παράσχει πολιτική κάλυψη για τις απώλειες θέσεων εργασίας που προέρχονται από το κλείσιμο εργοστασίων.

Ωστόσο, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων ελπίζοντας για το είδος της υποστήριξης που προσφέρεται στις ευρωπαϊκές χαλυβουργίες τη δεκαετία του 1980 - όταν οι περιορισμοί για τις κρατικές ενισχύσεις είχαν αρθεί για τη χρηματοδότηση της οικονομικής βοήθειας και οι ποσοστώσεις παραγωγής - είναι πιθανό να απογοητευθούν.

Πηγές:


No comments:

Post a Comment