Monday, September 17, 2012

Kína tilalmat rendelt TV reklámok alatt drámák reform részeként a kulturális tevékenységek.


Kína tilalmat rendelt TV reklámok alatt drámák reform részeként a kulturális tevékenységek.

Reklámok nem megengedett a közepén tartó programok 45 percig január 1-jétől a következő évben.

A hatóságok szerint ez volt az Én, összhangban a "szellem" a kommunista párt legutóbbi ülésén. Az Államigazgatási Rádió, Film és Televízió hétfőn új szabályok korlátozzák kiadva megszakítása reklámokat TV drámák, lehetővé téve számukra a levegő csak back-to-back programok között.

Hazai vállalatok a legnagyobb kínai TV spenders a hirdetéseket, de néhány külföldi márkák, mint a Nike, a Toyota, a Coca-Cola, a Procter & Gamble és a Sony is jelen vannak. Zhao úr azt mondta, az új rendeletek járna rövid távon káosz TV hálózatok újratárgyalják hirdetéseknél elárverezik, amelyek az utóbbi időben ebben a hónapban.

A hónap elején, külföldi és hazai vállalatok fizetik rekordot 14260000000 jüan, azaz mintegy $ 2250000000, a jogokat hirdetnek a következő évben az ország legnagyobb hálózat, China Central Television.Volkswagen AG, például, zálogjoggal biztosított 45.600.000 $ az aukción szerint a kínai reklámügynökség Charm Communications.

Kína nem egyedül törekvés ellen STI hirdetéseket. 2008-ban a francia elnök Nicolas Sarkozy Theproposed egy hasonló kezdeményezés, hogy tiltsák a nyilvános hálózat hirdetések France Television, követve a modell a brit British Broadcasting Corp. De 2010-ben, Mr. Sarkozy, Szembenézni a vállalkozások ellenállása, csökkent az erőfeszítést. Dél-koreai drámák a rádióadók fut megszakítás nélkül.

Drámák között az egyik legnépszerűbb kínai TV-műsorok, és közben főműsoridőben sugárzott, néhány, a legmagasabb bevonása reklámbevételekből. A hatóságok szerint ez volt az Én, összhangban a "szellem" a kommunista párt legutóbbi ülésén.

Az Államigazgatási Rádió, Film és Televízió, egyik ága a propaganda osztály, már az elmúlt két évben fokozták STI beavatkozik TV hálózatok műveleteit. 2010-ben, akkor vágja le a reklámok mennyiségét állomások sugárzása főműsoridőben Vajon egy negyedévben. Ebben az évben, azt tolt vágni szórakoztató programok hálózatok előnyben az erkölcsileg épületes mutatja.

Ez év elején, a szabályzó kényszer Hunan TV, Kína legnagyobb üzleti sikerek tartományi műsorszolgáltató, hogy "Supergirl", az ország első és legsikeresebb tehetségkutató műsorát, le a levegő. Tisztviselők mondta a szórakoztató műsorszolgáltatónak kell meghozniuk a hátsó ülésen, hogy "értékeket, felelősség és a minőség."

TV-állomások egyértelmű, hogy mit jelent ez az utolsó lépés azonban Them - Azt mondják, amelynek eredményeképpen a bevételkiesést. "Azt mondják, hogy a TV-hálózat jelenleg fontolgatja, hogy lerövidíti az egyik epizód az eredeti 60 perc 30 percet, majd reklámfilmeket lehet sugározni között!" Írta Yantao Bi igazgatója, a reklám szakán Hainan Egyetem történelmi microblog.

A lépés nem tűnik furcsának, vagy rossz a párttagok, akik tudják, hogy a Kommunista Párt mindig is kulturális tevékenységek felett. Egy nemrég debaucle, azonban a Kulturális Minisztérium kellett mondania az első éves kínai-békedíjat, Kína válasza a Nobel-békedíjat tavaly kapott egy kínai másként gondolkodó és fogoly lett minősítve veszélyes a kormány.

Művészeknek, hogy a Kulturális Minisztérium hozott felelős a nyeremény választotta Vlagyimir Putyin, amely után a minisztérium állítsa le az eljárást.

Források:


No comments:

Post a Comment